Data och Musik, Sängen och Musik, Data och Musik, sängen och Musik >_<

Hej igen förlåt att de inte har blivit nått bloggande på de här senaste dagarna men jag har inte orkat har typ varit hängig och inte gjort någonting så har inte haft ett skit att berätta :P
mitt liv denna veckan har varit att sitta lite vid datan då och då sen så går jag och lägger mig i min säg lyssna på musik och tänker. :P Och de är verkligen de ända som jag har gjort varje dag denna veckan samma rutiner om och om igen :P Men de har faktiskt varit rätt härligt. ^^
Igår kväll så var de ungdomsmöte men jag var så trött/hängig så jag orkade inte gå på de så jag stannade hemma och var lite med min familj i typ 30 min sen gick jag upp och la mig i min säg och smsade med Henrik Lukas Erik och Tilda och lyssnade på musik :P Och idag skulle jag åka till Leksand, men som jag sa så var jag så hängig och trött igår så att jag kände att jag inte orkade hänga med på de idag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Eriiik
2011-04-02 @ 17:58:14

Säker på att det var därför du inte ville hänka till Leksand? ((;

Postat av: Debb
2011-04-05 @ 21:43:02 URL: http://deboramaria.blogg.se/

TACK VÄNNEN! DU är fiin, vackrast och underbarast! puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0