Förlåt

Asså förlåt att de inte blir så mkt uppdateringar nu när jag är i Göteborg men jag hinner knappt sover till typ 11 och går ut vid 1 tiden och kommer hem igen vid 12 på natten eller senare, så aa :P
Men igår var de jätte härligt väder här solen sken och inga moln på himlen och helt stilla i vinden ^^
Jätte härligt så jag och mina kompisar bestämde oss för att sticka ner till lökis och bada! :D
Jag var den första som hoppade i sen Emma, sen Tilda och sist Aron, eller Noah var oxå med men han blev typ sur/ledsen över en sak så han stack.. :/  Men jiaa va gjorde vi mer då? :P Jo just de Vi snackade ett tag med Erik och Klas i telefon eller vadå vi Emma tog telefonen ifrån mig och snackade med dom så jag fick inte snacka.. xP 
Menmen sen stack vi till pizzerian och köpte pizza ^^ sen stack vi hem till Tilda och chatta med hennes kompis Joel xD och sen Ritade vi ^^ Men bilder från Donsö och när vi badade kommer senare ;)
kan inte lägga ut dom nu för Pappa är ute på tislarna*? och har med sig kameran så aa får bli senare som sagt :P 
Men nu måste jag dra för Emma är påväg hit och jag har inte ens byttom än xP
Så hejdå! Gillar er alla! Puss och Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0