Tiden bara rinner iväg!

Hej igen! Förlåt att inte har blivit nån bloggning på ett tag här nu man kan säga att jag har haft en liten paus sådär ;) 
Men i alla fall Idag har jag inte gjort så jätte mkt bara tagit de lugnt och chillat och så ;) Men i Fredas var jag med Jesper Klas Gabbe David Erik Natte Edel Hanna och Sara :) Senare under mot fem tiden åkte hanna sara och edel hem så då var jag kvar med Jesper Gabbe david Natte och Erik, vi åkte till livets ord och var lite granna där sen gick vi till donken och då mötte vi oxå Oliwer Johannes och Hanna ;) Sen var de ungdomsmöte och efter de spenderades mesta delen av min tiden inne i gympasalen för att kolla på när alla sprang omkring och gjorde lite volter och massa sånt :P Och i lördas var jag på Konfa från 9 till typ 4 sen var jag typ hemma restan av kvällen fram tills halv åtta typ då åkte jag till Johannes och kollade på film med han och Erik och där stannade jag till 20 i tolv ;) Och aa är la inge mer att säga än de så hejdå och hoppas att ni får en trevlig dag fram över ;)

Kommentarer
Postat av: victoria
2011-04-10 @ 16:42:34

Spara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0