Kort sammanfattning om mina senaste 2 dagar ^^

Okej förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar men aa i förrgår minns jag faktiskt inte va jag gjorde, förutom att emot kvällen så gick jag ut och gick med Victoria och snackade om lite saker och så snackade vi lite med Jesper i telefån oxå ;) Men aa och Igår så skulle egentligen sovit över hos Julia med henne och Elsa men de blev inte så, för jag var förskyld så aa de gick inte. Så jag åkte hem och tog de lite lugnt ett tag tills Oliwer ringde mig och frågade om jag ville vara med han och Gabbe så aa då åkte jag till Lo och träffade dom och Johannes oxå ^^
Sen efter en liten stund så åkte vi in till Stan och gick lite omkring där ;) Köpte energi dryck och så mötte vi på Elin Debbie och Gabrielle oxå och sa hej till dom sen så gick vi vidare och mötte Jepser Erik och Klas :) Och så gick vi till Juridiska och så kom Sandra Becca och Julia Lindberg oxå :) De var mkt skoj! :D Jag och Sandra hade de mkt kul och Härligt, medans som andra sprang omkring och gjorde lite parkour haha just de sen så blev jag utsatt för offer :P :O Dom skulle typ springa och hoppa över mig på längden xO De var lite halft läskigt sådär men dom klara de :P ;) Men aa sen senare vare dags för Grand och Side one! :) Dom var mkt bra och stället packades med folk när dom skulle spela :P :) Sen efter så stack vi till Lekparen i Stads parken och flummade omkring där! :D 
De var ASS kul!!! :D :D Haha folket som såg oss trodde säkert att vi var fulla xP
Men aja Kul vare i alla fall! :D Är fett Nöjd med gårdagen!! :D ♥ 
Förutom att Jag typ doog i natt.. kunde inte sov la mig kl 12 och låg och vred mig i sängen och kunde knappt andas.. xO Tills kl blev 3 då gick jag ner och satte mig i köket och drack en stor mugg med Te och sen när kl typ var kvart i 4 gick jag upp och la mig igen och somnade nån gång runt 4 tiden sådär ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0