Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Mina fötter krymper/har krymt
2. Jag älskar smycken och klackskor ^^ (har tyvärr aldrig pengar så att jag kan köpa nått typ)
3. Jag har fel på mina ben
4. Jag har bott 11 och ett halvt år på Donsö som ligger i Göteborgs skärgård
5. jag var nära på att flyga i havet när jag var liten men pappa fångade mig i luften (de var rätt läskigt sådär) :P
6. jag är 162 cm lång
7. Jag är kär 
8. Jag vill åka till afrika/australien och åka på safari! Och ta kort på massa vilda djur. De är seriöst min största dröm!
9. just nu är jag rätt förvirrad? :S
10. Jag tänker ibland på min kanin och de får mig att minnas hur mkt jag gillade henne och hur mkt jag saknar henne nu.. och önskade att hon aldrig hade dött.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0