I'm sorry but it's true. what should I do about that..

ännu en gång ber jag om ursäkt för att jag inte har bloggat men jag var inte inne på datan igår låg i min säng och bara lyssna på musik och smsa hela dagen. De var rätt härligt sådär :)
Dagen idag har varit rätt skön jag och Julia har varit en aning flummiga och hehe alla i klassen fick typ damp på mig under kristendomen men de kan jag ju egentligen förstå när jag tänker på de nu hehe. Plus att vi såg på film under språket idag och så fick vi sluta 20 min tidigare och gå till lunchen och på fysiken fick vi glass och fick sluta 15 min tidigare där oxå :D Rätt bra dag så där :) Och i morgon kommer julia hem till mig kl 8 för vi ska till gränby ishall och gå på en "liten" promenad, vi börjar kl 9 och slutar 12. Härligt härligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0