Promenad med julia

Idag var de frilufsdag som jag sa i förra inlägget så började vi kl 9 sen gick jag och Julia till gränby och köpte lite mums mums :) Haha vi är sååå smidiga och tar världens omväg men aja vi kom fram :P
haha vi mötte typ massa livets ordare på gränby så de var många som hade fått samma tanke som oss att gå till gränby :P Sen när kl var 11 ungefär började vi gå hem mot mig ist :P De var kul kul! xD
Hahaha våran humor asså :D slänger in lite bilder som vi tog påvägen hem :)




denna kille och flera träffade vi på gränby

Här har hon slängt sig i snön

Julia Som precis rest sig upp när hon slängde sig i snön och så halkar hon och ramlar igen xD

Här har hon ramlat :P

Haha julia har ramlat mitt på vägen för tredje gången typ :P 

Julia ger ut reklam för chips! :P

söötis! ♥



Julia leker modell efter att hon ramlat ännu en gång :p

Jiia haha xD

detta får bli sista bilden ;)
Hoppas ni får en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0