Sorry

Ni får ursäkta att jag inte har bloggat nått denna månaden typ men som sagt så har jag haft data förbud och har de typ förtfarande eller nej men de blir typ som att jag har de för jag sitter typ aldrig vid datan längre :S
Fast de är ju bra på sätt och vis :P Har inte så mkt att säga. Igår var jag med Julia Jesper Klas och Mathias hos mathias och kolla på film sen stack vi till mötet, där mötte vi maja debbie andreas samuel henrik joel och jean sen efter ett tag gick vi in på mötet tsm. ;) 
Julia sov över hos mig från igår tills idag, och idag har de varit Konfa de var faktiskt rätt kul :)
Vi körde minuten och vårat lag och lag 6 vann så de blev delad första plats ;)
Men de var skojigt ^^  Gick hem med Elsa och Debora och vi snacka om att de kändes som att de var söndag och som att man gick hem från mötet kl 12 tsm :P Och de kändes verkligen som att de var/är söndag xP
Men nu känner jag att jag bara skriver massa meningslösa meningar så nu säger jag hejdå innan de blir för mkt :P såå aa see ya! :D
Och hoppas ni får en bra helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0