I'm getting more and more afraid of myself for each day that passes...

Hejsan svejsan!
Inatt har jag tältat med 11 pers. :)
De var faktiskt rätt så trevligt och väldigt mysigt :)
Förutom att Tilda inte mådde så bra för att hon och typ Filippa och Jessika snacka om massa konstiga och äkliga saker så Tilda började höra massa röster och se en man som stog i skogen och kolla på oss och så hände de massa annat som inte var så jätte trevligt heller.. :/ Och aa dom flesta som läser min blogg känner ju inte Tilda och de är så att hon har varit hemsök och hört massa röster och sett saker och sånt och de kom tillbaka inatt då så hon och Filippa och dom åkte hem vid typ 4 på natten /morgonen. men men annars var de jätte mysigt :D ♥
Fast nu ska jag sticka iväg till Filippa Tilda Jessika och Noah antagligen, såå hejdå ;)



Kommentarer
Postat av: Julia
2011-07-18 @ 21:10:42 URL: http://minteckning.blogg.se/

Nemän stackarn :/ Det låter aningen läskigt! Saknar dig massor!!! Min (nästan) ända vän ivärlden, KOM HEM!!!! :( <333333

Postat av: Julia
2011-07-21 @ 15:05:27 URL: http://minteckning.blogg.se/

Sv: jag kommer! ;) <3 ska hjälpa till med workshops på eftermiddagarna ;) Så jag kommer va där typ varje dag <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0