Otur eller vad?

Snacka om att jag har haft otur typ 2-3 dagar i rad xS
i Söndags var jag och mina kompisar och badade allt för länge i ös regnet, så nu har jag typ blivit hes :P
Och igår när vi  var och badade så ramlade jag och skar upp typ 1 frärde del av min handflata ett rätt så stort och brett sår och lite mindre små här och var på både höger och vänster handen och lite granna på höger armen oxå :P
Sen senare på dagen satt jag och mina vänner uppe på ett tag och så kom Noah som hade varit och köpt en halv liters läsk och kastar upp den för taket så  att jag fick den rakt på huvudet och fick en bula och ett blåmärke.. :/
Sen idag när jag skulle gå upp till min faster för att hennes man skulle kolla på mitt sår så blev jag alldeless yr och synen försvann och fick jätte svårt att andas och hela mitt ansikte började sova och de kändes som att jag skulle svimma vilken sekund som helst men jag la mig ner på ett bord och fick en allergitablett och så gick jag ner och la mig i sängen ett tag och aa mådde allmänt dåligt och försökte andas men efter ett tag blev de lite bättre x)
Yees Visst låter de trevligt :P Men här e lite bilder från Donsö :)

Lökholmen ♥
Jiiaa så här ser min väldigt fina hand ut. xS Mysigt asså.. nej xS
Tilda och söta Lovis ^^
Här uppe satt vi när jag fick flaskan i huvudet :P
Arons Tårta som Jag och Tilda gjorde åt han :)

Mina söta små kusiner! ♥
Joshua och Noa ♥

Kommentarer
Postat av: maja
2011-07-12 @ 20:20:10 URL: http://majakallryd.devote.se

okej,, din hand var typ det äckligaste jag sett på mycket länge. EUW


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0