Welcome to the madhouse ~ Vi ... "va-de-nu-heter" noah's dator !

Ohaio, Tilda här. 8D

Jag är den sexiga tjejen på bilderna under, om ni undrar ;)
Jag o Justina har flummat lite med Noah's dator, mwehehhe~
Och vi beslöt oss för att bjuda lite på våra vackraste bilder till er som kollar,
Justina får damp på mig just nu för jag skriver "fel".
perfektionist... <--- justina fransson här, STORT J.
jag fattar, okey okey, Justina Fransson.


Första bildeen, enjoyy~

Jag vet, denna är sexigare än alla andra,

BH KVINNAN HAR FÅTT EN SIDEKICK ! Badass~

Sexigaste brudarna i stan, eller på Donsö, miss perfektionist slår till igen !

Fångad av en stormviiind ~ swiichh

Va skall man börja..? Justina ser ut som en struts. mums mums.

Nu ser jag ut som en hackspett... meep meep ~

peew peew, akta er för Batman o robin !

Commooon, kiss mee (A)

Return of the dead, welcome to the madhouse - we are all mad here ~

Vi är "halvt" i Paris !  mercii ! :D ( har ingen aning om va det betyder )

Oh hell yeah, THE BOY'S ARE BACK IN TOWN ! - YE- boys.. ? wait whaat ?

IT'S RAINING GIRLS, HALELUJA !

Rainbow roaad, nyaan ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0