Jag minns knappt när vi var med varandra senast... Saknar dig massor kompis!

Jaa från i Måndags till Onsdag har jag varit hos Emma :)
De var skoj :) På måndagen hängde vi runt lite här och var och träffade folk, och så åt vi thai mat. Eller jag åt thai mat och Emma åt sushi :P Sen på Tisdag kvällen var vi på Gothia Disco, de var rätt skoj faktiskt :)
Och igår var jag ute med Aron Noah Isaac Elliot Tilda Filippa Jessika Noah och Isak och gick om kring på Donsö och så, de var härligt sen senare på kvällen vid 12 halv 1 gick Jag Tilda Jessika Aron Noah Elliot och Isaac till kilen (en fotbollsplan) och satt/låg där och snackade tills kl 2 när alla gick hem ;) Och nu ska jag gå hem till Tilda och käka jordgubbar och spela ett spel som vi bara måste spela minst 1 gång varje gång som jag är här på Donsö :P Får bara se om jag lyckas att ta mig upp ur sängen, haha xP



















Sushi ~ ( Smakade rätt så gott faktiskt :P Fast andra biten smaka inte lika gott xS )

Gothia Disco ~
Jordgubbar och glass ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0