Är det ingen annan än jag som kan se att det faktiskt finns nått där?

Jaa aa orkar inte riktigt blogga just nu men de kändes så hemskt att låta de stå tomt idag :P
Så aa får la bli ett litet snabbis inlägg ;)
Idag har jag då varit i skolan de gick rätt snabbt sådär vi slutade 14.10 sen så var jag med Erik Jesper Johannes Klas och Oliwer De var skojsigt :D Vi stack till marknads media för att Erik skulle köpa ett par hörlurar. (som jag älsskaar) x)  Såå extremt härliga! :D men aa sen stack jag och Erik till Donken medans dom andra stack in på nån leksaks affär :P Sen så kom dom till donken och efter ett tag stack Johannes och Oliwer och då stack jag Erik jesper och Klas hem till mig och bara tog de lugnt var inne på mitt rum och Erik sminka sig och så plattade jag håret på han xD Sen stack vi till bron och hängde där liten och sen stack vi in till stan för att kolla på Joel och deras band när dom spela i rockkarusellen på Grand. ;) Där träffade vi Sandra Becca och Elise och så var vi med dom under och efter rockkarusellen oxå ;) och aa efter de gjorde la vi inge mer skulle egentligen hängt med Erik och Johannes på bio men de gick tydligen inte för pappa ville att jag skulle komma hem senast 10 så att inte mamma skulle undra en massa eller nått sånt men aja :P Så jag tänkte la sticka hem när dom stack in på bion men då såg jag Jesper som stog där utanför och så gick jag och snacka med han pga att han inte mådde så bra och ja aa helt plötsligt skrek han nått och så slängde han sin mobil i vattnet och så gick han där ifrån så då blev de typ lite dramatiskt osv. tänker inte säga för mkt om de så aa de får räcka. ;)
Men de är typ fett irriterande att han inte har nån mobil nu längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0