en kort sammanfattning

Asså förlåt att jag inte har bloggat på typ 5 dager eller va de nu är men jag har inte suttit NÅTT vid datan, och hela denna veckan har jag haft fullt upp. :S I måndas gjorde jag läxor och i tisdas var jag med kompisar och i går med men idag har jag bara varit hemma och tagit de lugnt ;) legat framför tv:n hela dagen och bara chillat och kollat på Mtv ;) Just vi hade kemi idag och vi fick tillbaka våra prov och jag blev jätte glad över mitt resultat jag fick VG! :D De kanske inte är så jätte stort tycker ni men jag blev glad glad :Di morgon äre fredag och de betyder att de är Ungdomsmöte! Me like! :D och på Lördags morgon blir de Konfa och sen på kvällen blir de av till Elin och festa :D Riktigt sköjsigt ska de minns allt bli! :D :D yees har la inte så mkt mer att säga antar jag :P
eller joo vänta ha just de i Söndas var jag ute låst från 18:15-21:35 fett störande ska jag säga er, höll typ på att frysa i hjäl, och alla som bodde i närheten var inte hemma >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0