Justina och Julia dag blev de idag då

sorry att jag aldrig bloggade tidigare idag men jag har varit med Julia sen skolan slutade, och är de fortfarande :P
Hon ska sova här :) Vi har suttit i min säng och snackat och flummat lite och så gick vi igenom svenska provet som vi ska ha i morgon. ;) Sen så fick hon typ nån idé om att fixa mig och massa sånt så då blev de så att hon satt och fixa mig i typ 1-2 timmar :P Sen gick vi ut i snön och tog lite bilder jag typ frös ihjäl
! men aja de var i alla fall skojsigt :)
Just de ja, vi hade Fysik prov idag oxå de gick faktiskt rätt bra :) hoppas jag i alla fall fett jobbigt om man typ trodde att de gick hyffsat bra och så får man värsta dåliga resultatet så jag får la hålla tummarna på att de gick bra. ;D
Men aja nu ska jag gå och vara lite mer social med min Älskade lilla unge Julia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0