känslornas dag som slänger hit och dit

Tjaa va ska man säga min dag har la varit lite dramatisk sådär eller nej inte dramatisk.
Men i alla fall vakna kl 7 och stängde av alarmet och så råka jag somnade om och vakna kvart i 8 och mådde fett illa och skakade inte bra.. :S
satte på mig kläderna och fixa mig och kom ner 2 min i 8.. -.-'
satte på mig ytterkläderna och skulle hoppa på cykeln och skyndda mig till skolan men nej nej så blev de inte.. -.-'
Cykeln står så klart på Lo och de små regnar så jag gick gå.., så jag kom en kvart försent. Men aja början av dagen var rätt lam sådär mådde inte så bra dessvärre och sen kom lunchen och då bara sjönk allt till botten mådde skit under hela matten kändes som att jag skulle spy vilken sekund som helst och satt och skaka och lite sånt dära.. xS
Sen så tog min lärare min mobil oxå mitt under allt detta hände. -.-'
så de var ju fint fint men sen gick jag hem tsm med Julia och då blev allt mkt bättre :) ♥
Sen så när jag kom hem gick jag upp på mitt rum och satte på mig lite mer kläder och gick sen ut på en liten promenad bort mot bron och satt där och lyssna på musik och tänkte lite och gick om kring där i området ;)
de var härligt att bara få vara där och släppa lös alla tankar och känslor ;)
fick värsta flash backen på när jag och Debora var på picknik med våra kaniner de var som att jag såg hur vi satt där och skratta och klappade våra små älskade kaniner ♥ som nu har lämnat oss forever..  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0