Nästa: Vett och Etickett

Yes rubriken säger allt. Imorgon ska vi ha vett och etickett är såååå taggad.. not :P
Men men nu är i alla fall allt fixat och klart ;) Så i morgon gäller de bara att bära av emot Julia
och så ska vi fixa oss tillsammans, känner att jag kan behöva fixa mig med nån som är lika peppad på de hära med vett och etickett grejsen som jag är :P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Btw är de någon mer är jag som vill att sommaren ska komma så att man kan gå i shorts och linne och njuta av värmen och bli lite brun sådär eller? :P

    
Ge mig sommar! ♥


Kommentarer
Postat av: Gissa.
2011-03-28 @ 20:33:37

Mwah, va mysigt.

har köpt shorts idag som jag antagligen måste dra på mig.

ge mig sommar och sol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0