Ni suger på att komentera! Kom igen nu då!

Får bli ett mini inlägg o ett snabbt ett för jag tänker gå ner och va lite social med min underbara familjas som jag inte har varit med på ett tag :P yees idag har jag varit i skolan sen åkte jag Julia och Elin till Donken och åt där och så kom Erik och så gick jag och Erik hem till mig och på vägen hem utanför Elins mötte vi Debora och snackade lite med henne och aa sen när vi kom hem  till mig så gjorde vi la inte så mkt, satt lite i mitt rum, kollade på film och så gick vi ut ett tag eller aa följde han till bussen :P ;)
Men jaa har la inge mer att säga så nu sticker jag ner till mamma och pappa. ;)
See yaa! :)

Btw!
Tycker ni borde ta och börja kommentera de är liksom rätt tråkigt att blogga utan att få kommentarer x/

Kommentarer
Postat av: erik '
2011-03-23 @ 21:46:46 URL: http://google.se

Du ska bara veta hur tråkigt det är när man lägger ner hela 10 minuter (!) på ett blogginlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0