The only thing I can think about is you


Klockan är redan halv fem och jag har inte gjort ett piss idag förutom att sitta framför dantan och kollat på Naruto. Eller jag har suttit framför tv och kollat på naruto via datan ;) Sen så har jag också varit inne lite på facbook men det var så dött och tråkigt. :P Men nu sitter jag här i soffan och lyssnar på musik och skriver :) Just det ja, Nu är det ju sista året i grundskolan så vi har fått i upgift att skriva en uppsatts som heter "Mina nio skol år" eller "Mitt liv som elev." Så måste börja skriva på den så fort som möjligt. Problemet är bara det att jag har ingen aning om hur jag ska börja att skriva på allt! Och nu när jag tänker på skolan och allt sånt så kom jag på att jag har en jätte stor uppgift i hemkunskaps teorin som ska lämnas in om inte alls länge! :O Och jag har inte ens har börjat på den än! Men men nu ska jag va lite social på facebook igen så kram! ~


(Haha hade lite trååk förut så la ihop några bilder :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0